20 mei 2018 - Erwin Asselman

Etienne van Unen – Colliers International – Food & beverage verovert de retailwereld.

Een café in de nieuwste Rolls Royce showroom in Dubai. Wereldwijde Armani restaurants. Horecaconcepten van het kledingmerk Deus ex Machina. Supermarkten die uitgroeien tot volwaardige foodcentra en kledingwinkels die worden omgevormd tot conceptstore met koffiebar. Food & beverage (F&B) verovert de retailwereld. Deze tak van sport speelt een steeds belangrijkere rol in het verleiden van consumenten. Waar het eerst vooral ging om het aanbieden van goede producten, is dat nu niet meer voldoende om klanten te trekken. Het gaat nu om de ervaring, het beleven. Deze ontwikkeling zien we niet alleen in het buitenland, ook de Nederlandse consument transformeert steeds meer van Calvinist naar iemand die verleid wil worden. Etienne van Unen, director Retail van Colliers International vertelt enthousiast over de ontwikkelingen in F&B-land.

Klik hier en lees het hele artikel

 

All rights reserved © 2024 Young Media