‘Mijn filosofie? Kein geloel, Fussball spielen!’

‘Bij de start van DLVS, in 1997, was onze focus volledig gericht op de branding en marketing van fashion- en lifestyle brands. Maar na een paar jaar werden we, via via, uitgenodigd om deel te nemen aan een pitch voor New Babylon in Den Haag; een prestigieus, high end project. Zo werd bijvoorbeeld voor het eerst in Nederland gebruikgemaakt van een doorman. Dat we geen ervaring in vastgoed hadden, was voor de opdrachtgevers ondergeschikt aan de kwaliteit van ons creatieve werk, maar er werd natuurlijk wel wat verwacht. Om een goed idee te krijgen van vastgoedmarketing, die boven de polder uitstijgt, reisden Monique en ik voorafgaand aan die pitch naar New York af. Daar deden we ons voor als kopers van een luxe appartement. Dat was een bijzonder leerzame ervaring, met als belangrijkste les: het gaat niet om de stenen, het gaat om de beleving van de gebruikers, aandacht voor hun verlangens en een haast grenzeloze service.’

Klik hier en lees het hele artikel

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.